ik wil een idee of zo iets maar hoe heet het?

Mijn kamer is zeer klein. Ik wil graag een boekenkast en een tafel waar ik dan mijn huiswerk kan maken. Ik heb beslist met mijn mama dat ik iets mag zoeken op internet en dat we meer ruimte maken in mijn voor de boekenkast.

Ik heb al iets in mijn hoofd maar ik weet niet of het bestaat en dat dat een naam heeft.
Het is net zo als een stapelbed maar er is plaats van twee bedjes onderkant een kast en boven een bed.
en ik wil ook weten dat dit kinderachtig is.
Ik vind het echt zonde dat ik mijn boeken allemaal op de grond stapel en dat ze dan door verplaatsingen beschadigen.

wie wilt mij helpen met vinden hoe dat ding heet of andere ideetjes zijn ook welkom.

Toegevoegd na 57 seconden:
in mijn kamer voor de boekenkast*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Het beste antwoord

De alles in 1 hoogslaper.Zie afbeelding,als deze tenminste door wil komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Zoiets is mogelijk.
Misschien dan apart een boekenkast erbij.
www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00160866
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n bed bestaat al en het heet een hoogslaper. Ik heb een willekeurige site met een plaatje voor je opgezocht. Onder je bed kun je een boekenkast maken maar ook een bureautje neerzetten, net wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tromso bij Ikea
13 jaar geleden
Ik heb voor een meisje van 10 jr.ook een klein kamertje ingericht,en heb dat als volg gedaan.Op marktplaats bij gratis,een bureau"tje gehaald met aan een kant drie laadjes.Daar boven op heb ik een klein kastje gezet met 4 plankjes voor haar boeken,dus nog genoeg ruimte voor te schrijven.je kunt die kasjes ook op rommelmarkten vinden of marktplaats natuurlijk.De kleur vond zij niet mooi heb ik wit geverfd met roosjes,ziet er schattig uit.Je kunt aller stikkers kopen om er op te doen ,ligt er aan wat je leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lundia heeft ook hoogslapers, het voordeel van lundia is dat je het makkelijk zelf kan veranderen als je bijvoorbeeld toch iets lager wilt slapen, of wat dan ook.
Bijvoorbeeld in de zomer is het bovenin extra warm.

Ik weet niet hoeveel geld je er aan uit mag geven,
ook moet je van de kleur houden, hoewel je die kleur met een beetje schilderwerk zelf kan bepalen.

(als je op "hoogslaper lundia" zoekt op marktplaats krijg je er een paar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet kinderachtig. Volgens mij hebben veel studenten dat zo. Het hoort bij kamerbewoners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een kleine kamer, van ongeveer 2 meter breed, kun je ook gemakkelijk zelf een hoogslaper maken in de breedte. Door twee balken in de muur te monteren. Daar zijn ook speciale metalen houders voor. Even vragen bij de DHZ winkel. Dan timmer je daar tegenaan een rekje tegen ervan af vallen. En erin leg je plankjes waar je matras op kan. dan heb je alleen nog een trapje nodig. Maar dat kunnen ook heel goed verschillende kisten zijn waarop je naar boven kunt gaan. Zie de bijgevoegde tekening.
Daarnaast zijn er nog allerhande trucs om een kleine kamer groter te laten lijken. Bijvoorbeeld: spiegels, vloerplanken in de breedte, hoge plinten, wandlampjes. Maar vooral creatief verschillende functies combineren. Succes Met je kamer!